10 τροφές για γερά …νεύρα!

gera neura

 

  • Δημητριακά ολικής άλεσης, πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυλλικό οξύ, υπεύθυνα για την εύρυθμη λειτουργία του νευρικού συστήματος, μέταλλα όπως μαγνήσιο και ψευδάργυρο, όπως και διάφορα αντιοξειδωτικά.
  • Φρούτα και λαχανικά, πολύ καλές πηγές βιταμινών και αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην αντιμετώπιση των ελεύθερων ριζών που δημιουργούνται λόγω στρες.
  • Λιπαρά ψάρια, που περιέχουν ω-3 λιπαρά οξέα και βοηθούν στην καταπολέμηση του στρες.
  • Ξηροί καρποί, που περιέχουν βιταμίνες και μέταλλα, όπως μαγνήσιο που βοηθά στην ηρεμία του νευρικού και τη χαλάρωση του μυϊκού συστήματος.
  • Άπαχα γαλακτοκομικά, αυγό, άπαχο κρέας και πουλερικά, που περιέχουν απαραίτητα αμινοξέα, όπως τρυπτοφάνη που συμβάλλει στην παραγωγή της σεροτονίνης, τυροσίνη που μετατρέπεται σε κατεχολαμίνες (επινεφρίνη, νορεπεινεφρίνη και ντοπαμίνη), γλουταμινικό οξύ που ενεργεί ως σημαντικός νευροδιαβιβαστής στον εγκέφαλο, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, όπως μαγνήσιο και σελήνιο εξασφαλίζοντας γερά νεύρα και υγιές μυϊκό σύστημα.
  • Μαύρη σοκολάτα, πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες και τρυπτοφάνη που μεταβολίζεται σε σεροτονίνη, υπεύθυνη ορμόνη για τη διάθεσή μας. Περιέχει επίσης μαγνήσιο και σελήνιο, μέταλλα που βοηθούν στην καταπολέμηση του στρες.
  • Βρώμη, πλούσια βιταμίνες του συμπλέγματος Β για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου, μαγνήσιο και ψευδάργυρο για την παραγωγή ενέργειας.
  • Μπανάνα, πλούσια σε κάλιο και μαγνήσιο που βοηθούν στη χαλάρωση των μυών.
  • Σπανάκι, που περιέχει βιταμίνες Β, μαγνήσιο και φυλλικό οξύ.
  • Νερό, γιατί η αφυδάτωση προκαλεί εκνευρισμό και κούραση.

Χρησιμοποιήστε τη διατροφή ως όπλο ενάντια στο στρες!

Comments are closed.