Δέκα συμβουλές για να αντιμετωπίσετε δυσκολίες με τη μνήμη σας

Χαλαρώστε
1. Μην κάνετε πολλά πράγματα ταυτόχρονα
2. Το άγχος και η ψυχική κόπωση επηρεάζουν τη μνήμη. Αποφύγετε στρεσογόνες καταστάσεις, σκεφτείτε θετικά και αναζητείστε ευχάριστα διαλείμματα.
3. Εάν ξεχάσετε κάτι, μην απογοητευτείτε. Μείνετε ήρεμος και σκεφτείτε πιθανές συνδέσεις που θα σας βοηθήσουν να θυμηθείτε.

Οργανωθείτε
4. Διατηρείστε ένα σταθερό καθημερινό πρόγραμμα, με σταθερές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της ημέρας και σε σταθερές ημέρες κατά τη διάρκεια της εβδομάδας
5. Γίνετε συστηματικός: έχετε μια τοποθεσία για τα πάντα και βάζετε οτιδήποτε χρησιμοποιείτε πίσω στη θέση του. Χρησιμοποιείτε ετικέτες σε φακέλους

Συγκεντρωθείτε
6. Εάν έχετε να κάνετε κάτι, πράξτε το τώρα παρά αργότερα
7. Μην αφήνετε τη σκέψη σας να περιπλανιέται.
8. Εάν πρέπει να θυμηθείτε κάτι (ένα μήνυμα που άφησε κάποιος ή ένα όνομα), μπορείτε να το σκέφτεστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα
9. Προσπαθήστε να δώσετε νόημα σε ό,τι πρέπει να θυμάστε (πχ. κάνοντας συνειρμούς με άλλα ή συνδέσεις μεταξύ τους)

Βοηθηθείτε
10. Χρησιμοποιήστε μνημονικά βοηθήματα (σημειωματάρια, ημερολόγια, ξυπνητήρια) για να θυμάστε μηνύματα και τι πρέπει να κάνετε τη σωστή στιγμή.

Και μην ξεχνάτε!
Εάν αισθάνεστε ότι οι δυσκολίες με τη μνήμη επηρεάζουν τις καθημερινές σας ασχολίες, έχουν ξεκινήσει απότομα ή σταδιακά και επιδεινώνονται το τελευταίο διάστημα, απευθυνθείτε στο Κέντρο μας.
Η πρόληψη και η έγκαιρη διερεύνηση των δυσκολιών στη μνήμη αποτελεί κλειδί για την αντιμετώπιση της νοητικής σας υγείας!

Comments are closed.